Pandemia de Covid-19 a marcat o nouă abordare a cumpărăturilor în persoană, în urma apelului de a limita cât mai mult posibil interacțiunile umane. Apariția plăților automate și a rezervării în avans sunt doar câteva dintre soluțiile pe care comercianții cu amănuntul le-au adoptat pentru a menține clienții în siguranță.
Dar toate aceste inovații sunt mai mult decât doar protecție împotriva pandemiilor. Realitatea este că oferirea unei experiențe de cumpărături mai fluide în magazin este esențială pentru succesul retailului în prezent. Pe măsură ce lumea își revine după pandemie, magazinele fizice devin din nou o opțiune viabilă, iar comercianții cu amănuntul trebuie să fie pregătiți pentru noile așteptări normalizate ale clienților care necesită acum experiențe digitale personalizate.
Pentru comercianții cu amănuntul mici și mijlocii, un proiect de transformare digitală de această amploare este costisitor și greu de permis. Micile ajustări care folosesc instrumente digitale de încredere pot fi exact ceea ce are nevoie afacerea dvs. pentru a transforma dramatic experiența de cumpărături din magazin și pentru a vă asigura viitorul. De la utilizarea dispozitivelor potrivite până la Internetul obiectelor (IoT), iată câteva modalități în care tehnologia poate ajuta un comerciant cu amănuntul.
Creați o experiență de cumpărături cu adevărat de neuitat
Pe măsură ce oamenii s-au retras din ce în ce mai mult în casele lor și au apelat la cumpărături online în timpul pandemiei, comercianții cu amănuntul au fost forțați să dezvolte noi strategii de comerț electronic. În ciuda acestui fapt, marea majoritate a vânzărilor au avut loc în continuare în magazine fizice, chiar și în apogeul pandemiei din 2020. Deși comerțul electronic oferă o comoditate superioară, cumpărătorii încă aleg magazinele fizice pentru a vedea și atinge și cumpără produse personal după ce s-au asigurat că sunt exact ceea ce își doresc.
Punctele de contact digitale bine plasate în locații strategice din magazinele fizice pot face toată diferența în atragerea cumpărătorilor și menținerea lor în magazin. Comercianții cu amănuntul pot atrage clienții prezentând vitrine ale mărcilor partenere sau reclame atractive în vitrine și încurajează implicarea și achiziția prin demonstrații interactive. Sistemele desktop all-in-one, cum ar fi ASUS ExpertCenter E5 AiO, oferă puterea și flexibilitatea ideale pentru un scenariu de utilizare atât de divers în timpul și după orele de lucru în magazinele de vânzare cu amănuntul și oferă un al doilea ecran tactil, care face acest lucru ușor pentru vânzători și vizitatorii magazinului interacționează prin demonstrații digitale.
Evidențiază servicii individualizate
Cumpărătorii se așteaptă ca vânzătorii să-și înțeleagă pe deplin nevoile și să își adapteze ofertele în consecință. În acest sens, retailerii au un set complex de date despre clienți pe care le pot folosi, dar trebuie să le poată pune rapid la dispoziția echipei de vânzări.
Reprezentanții de vânzări trebuie să poată ajuta rapid clienții să găsească articole de nișă, să sugereze înlocuitori pentru produsele dorite sau să facă recomandări pe baza istoricului de achiziții al clienților. Pentru a face acest lucru cu succes, asociații au nevoie de dispozitive care pot vizualiza rapid informațiile despre clienți oriunde s-ar afla în magazin. ASUS ExpertCenter E1 AiO poate fi așezat discret pe blat sau atârnat pe perete pentru acces rapid oriunde în magazin.
În plus, comercianții cu amănuntul pot îmbunătăți utilizarea datelor clienților pentru personalizare, mutându-le în cloud. Individualizarea experienței clienților este direct legată de creșterea vânzărilor și a ratelor de conversie. Cea mai frecventă problemă cu care se confruntă agenții de marketing este cum să organizeze aceste date, astfel încât să poată avea o vedere mai bună asupra clienților lor. Platformele cloud pentru organizarea și generarea de recomandări oferă un nivel fără precedent de personalizare a experienței de cumpărături.