Ariel, marca emblematică a P&G, lansează prima cutie PODS complet reciclabilă, realizată din placă ECOCLIC®. Noul ambalaj este certificat FSC și a fost special conceput pentru a fi incluziv și intuitiv pentru toți consumatorii, echipat cu un sistem de închidere revoluționar certificat și în ceea ce privește siguranța copiilor.
Noua cutie Ariel PODS ECOCLIC® vine cu cea mai inovatoare soluție de ambalare, a cărei finalizare a necesitat peste 4 ani de testare riguroasă, care au implicat 2500 de consumatori din Europa, inclusiv părinți și persoane cu dexteritate, vedere sau dizabilități cognitive.
De la plastic la carton
Noul ambalaj din carton este certificat FSC și complet reciclabil și poate fi asamblat cu alte obiecte din hârtie din casă. În plus, cutia ECOCLIC® este realizată din materiale 70% reciclate, iar capsulele Ariel sunt produse în fabrici care nu generează deșeuri pentru a fi trimise la groapa de gunoi. Această schimbare majoră este un pas esențial în îndeplinirea misiunii lui Ariel: reducerea utilizării plasticului virgin cu până la 30% în Europa până în 2025.
Cutie de carton inclusa
Noul ambalaj Ariel este mult mai ergonomic si usor, fiind dotat cu un sistem inteligent de „click” care confirma inchiderea cutiei si garanteaza siguranta celor mici. Cutia ECOCLIC® include, de asemenea, un nou marker tactil și tehnologie NaviLens pentru a sprijini persoanele cu dexteritate, vedere sau deficiențe cognitive. Markerul tactil este gravat pe exteriorul cutiei, în partea de sus, păstrând forma unei mașini de spălat. Sistemul a fost dezvoltat de Procter and Gamble pentru a ajuta persoanele cu deficiențe de vedere să identifice mult mai ușor praful de spălat în magazine.
NaviLens este un cod dezvoltat special pentru nevăzători. Odată instalată aplicația NaviLens, utilizatorii pot scana produsul cu telefonul, obținând informații importante despre ambalaj și despre produs, prin text scris sau audio. Aplicația ajută și la localizarea mult mai precisă a produsului, datorită Realității Augmentate. În plus, codurile NaviLens pot fi scanate de peste 12 ori în comparație cu codurile QR sau codurile de bare clasice.
Referitor la noul ambalaj din carton, Răzvan Resmeriță, Director de Comunicare P&G, spune: „Noul ambalaj din carton este una dintre cele mai mari inovații ale lui Ariel. Am investit în cercetare riguroasă de mai bine de 4 ani pentru a obține varianta perfectă care să satisfacă consumatorii în același timp fiind un soluție durabilă care funcționează pentru majoritatea, nu doar pentru puțini Suntem foarte încântați că efortul a dus la rezultatele dorite și că putem oferi ambalaje incluzive care reduc consumul de plastic, oferind în același timp măsuri de siguranță esențiale pentru copii.Aceasta, împreună cu excepționalul puterea de curățare în apă rece, marchează un pas important în misiunea noastră de a reduce amprenta noastră de carbon cu fiecare spălare”.
Spălare fără compromisuri cu apă rece cu noul Ariel PODS
Ariel își ține promisiunea față de consumatori și le oferă aceeași curățenie și prospețime impecabilă chiar și în apă rece. Noile capsule Ariel sunt special concepute pentru a îndepărta petele persistente la temperaturi scăzute. În plus, spălarea în apă rece ajută la protejarea fibrelor hainelor, dar și la reducerea cheltuielilor, economisind energia electrică consumată.
Peste 60% din emisiile de carbon generate de un ciclu de spălare provin din procesul de încălzire a apei. Prin urmare, simpla schimbare a temperaturii poate avea un impact major asupra mediului. De exemplu, dacă toți oamenii din Europa ar reduce temperatura de spălare de la 40°C la 30°C, s-ar reduce 3,5 milioane de tone de CO2/an, echivalent cu scoaterea de pe șosea a 2 milioane de mașini. În plus, modificarea temperaturii de la 60°C la 30°C poate ajuta la reducerea consumului de energie cu până la 60% la fiecare ciclu de spălare.
Despre Procter & Gamble