Principalul retailer online din România a publicat datele legate de vineri, 11 noiembrie, când a avut loc în România cea de-a XII-a ediție a evenimentului de Black Friday.

Potrivit datelor oficiale ale companiei, clienții au comandat produse de la eMAG în valoare totală de peste 644 de milioane de lei de Black Friday, cu 35 de milioane de lei mai mult decât ediția din 2021.

Peste 500.000 de clienți au cumpărat în total aproximativ 2,2 milioane de produse, același număr ca în 2021.

„Numărul celor care au folosit opțiunea de plată în rate a crescut cu 43% față de anul trecut, iar 90% dintre aceștia au folosit bugetul din contul eMAG/My Wallet.

Oamenii adaugă mai multe produse în cărucioarele lor și Fiecare comandă conținea în medie 4,1 produse și valora 1.170 de lei.

Categoriile de produse care au generat cel mai mare interes au fost: produse alimentare, băuturi, jucării și produse pentru bebeluși, produse de îngrijire personală, mobilier și bunuri de uz casnic, sau electronice și electrocasnice.

Dintre categoriile speciale disponibile doar de Black Friday, carnea de porc, cupoanele de reducere pentru biletele de avion Tarom, pachetele turistice și serviciile medicale au fost de interes pentru clienții eMAG”, a spus compania.

Concluzie de Vinerea Neagră 2022 la eMAG:

Cele mai bune categorii de produse comandate

Articolul precedentComisia Europeană anunță oficial colapsul economic al zonei euro în 2023. Ce se va întâmpla în România
Articolul următorSalt uriaș în vânzările de mașini electrice în primele 10 luni ale anului. Care au fost mărcile preferate ale românilor