Codul de urmărire web TikTok a fost detectat pe numeroase site-uri din SUA cu trafic ridicat, cum ar fi Departamentul de Securitate Economică din Arizona, revista medicală WebMD, site-ul web oficial Girl Scout, site-urile organizației non-profit anti-violență RAINN sau site-ul web al treilea lanț de farmacii ca mărime din Statele Unite, RiteAid.

Similar cu Meta Pixel și Google Analytics, serviciul TikTok este conceput pentru a analiza eficiența publicității online și, desigur, nu își urmărește doar utilizatorii. De obicei, este instalat de proprietarii de site-uri care au nevoie de date despre eficiența publicității pe TikTok, scrie The Register.

Sute de site-uri fac schimb de date cu serviciul chinez; informațiile colectate pot include adresele IP ale utilizatorilor, identificatorii lor unici în sistem, adresele paginilor pe care le vizitează, precum și acțiunile lor pe aceste pagini: clic pe butoane și link-uri, introducerea datelor în formulare și alte interacțiuni.

Cu alte cuvinte, instrumentul vă permite să monitorizați ce procent de vizitatori au venit din publicitate pe TikTok și ce acțiuni au întreprins pe pagina corespunzătoare: au cumpărat un produs, au rezervat un serviciu sau s-au înscris. Datele vizitatorilor fără un cont TikTok sunt furnizate agenților de publicitate sub formă de rapoarte rezumative.

Patrick Jackson, CTO al firmei de securitate cibernetică Disconnect, a remarcat că serviciul TikTok Pixel este utilizat mai puțin frecvent decât omologii săi Google și Meta.

Articolul precedentTest de apărare planetară. Cum a deviat NASA asteroidul Dimorphos folosind o navă spațială
Articolul următorSchimbare importantă anunțată de WhatsApp. Ceea ce utilizatorii nu vor mai putea face