„Multe case, multe obiceiuri” este o expresie populară, care subliniază un lucru fundamental: oamenii sunt diferiți și, prin urmare, preferă lucrurile altfel.

Același lucru este valabil și în piața de mașini second hand când vine vorba de preferințele clienților pentru culoarea caroseriei și de modul în care acestea afectează cât de repede se vinde o mașină, chiar dacă gama de culori nu este foarte diversă.

Deși gusturile diferă foarte mult, există și tendințe generale. Specialiștii carVertical au realizat un studiu despre modul în care culoarea mașinii afectează în mod direct cât de repede sau încet se vinde un vehicul second-hand.

Poate cel mai neașteptat rezultat al analizei este primul loc în lista culorilor care ajută cel mai mult la vânzarea unei mașini și anume… galbenul.

Cu o medie de stat de doar 20,8 zile pe piață, mașinile rulate cu exterior galben par să se vândă cel mai repede. Acest lucru se datorează probabil în parte rarității și coeficientului de atractivitate sexuală pe care o mașină galbenă îl posedă în mod inerent.

Pe locul doi, însă, argintiul, culoare la care ne-am fi așteptat cu toții. În medie, extrem de aproape de primul loc, mașinile argintii se vând după aproximativ 21,6 zile.

Nu este surprinzător având în vedere versatilitatea culorii care poate fi folosită atât într-un cadru de afaceri, cât și pentru o mașină de familie. Priviți în josul străzii și veți observa rapid cât de des găsești o mașină argintie. Motivul este simplu: ei caută argint.

Locul trei este ocupat de negru. La fel de ușor de asortat oricărui gust, versatilitatea negrului face ca mașinile să fie extrem de dorite, având în medie doar 22,9 zile la vânzare.

Articolul precedentHackerii chinezi sunt acuzați că au furat zeci de milioane de dolari din fonduri de ajutor COVID din SUA
Articolul următorDe ce este important să ai un cont pe platforma ANRE. Informațiile de care aveți nevoie dacă vă schimbați furnizorul de energie