Proprietarul unui autoturism Dacia Spring a făcut o evaluare a problemelor identificate după un an de utilizare a mașinii electrice pe grupul de Facebook dedicat proprietarilor Dacia Spring. „Chiar și așa, sunt foarte mulțumit de mașină”, a subliniat proprietarul.

Într-o postare de pe grupul de Facebook dedicată proprietarilor sau viitorilor proprietari ai Dacia Spring din România, proprietarul unui automobil electric produs de Dacia a făcut o listă cu problemele identificate pe parcursul unui an în care a folosit Dacia Spring:

– oglinzile de dezghețare și covorașele de cauciuc se rezolvă numai după depunerea unei plângeri la ANPC. Nu vă retrageți reclamația! Au promis că vor chema toate mașinile pentru service, ceea ce nu au făcut-o.

– sistemul de aer conditionat are mai putin freon decat ar trebui (120 ml in cazul meu)

– farurile sunt prost reglate si se defecteaza

– stergatorul are cursa incompleta si nu acopera partea stanga a parbrizului

– trebuie sa cumperi lampa cu led pentru portbagaj

– evitați încărcarea sub -15 grade

– Anvelopele de vară au proprietăți foarte slabe și trebuie schimbate

– sistemul de aer trebuie folosit într-o poziție personalizată între pașii 2 și 3, pentru a trece aerul prin toate orificiile de ventilație

Articolul precedentO nouă funcție introdusă de WhatsApp. Ce beneficii oferă utilizatorilor?
Articolul următorMai mulți furnizori de energie electrică au fost amendați pentru întreruperi de curent. Ce au descoperit reprezentanții ANRE în urma unor verificări neașteptate