Google va implementa noi oportunități de cumpărături pe paginile motorului de căutare, unde vor fi evidențiate produsele cu reducere.

Motorul de căutare Google continuă să se extindă în spațiul de cumpărături, chiar dacă riscă să se îndepărteze de scopul său inițial, și va lansa mai multe funcții în acest sens.

În primul rând, atunci când utilizatorul caută un produs, Google presupune că dorește să-l cumpere și arată produsele cu reducere în magazinele online. Google adaugă, de asemenea, cupoane de reducere pe care utilizatorul le poate copia și apoi utiliza înainte de a plăti pentru a obține reducerea.

Produsele care sunt de vânzare sunt marcate cu eticheta „Ofertă specială” în Google pentru a fi evidențiate. Această funcție va fi disponibilă atât în ​​browserul mobil, cât și în browserul desktop.

În al doilea rând, Google va avea o comparație de oferte în care acestea vor fi afișate una lângă alta, astfel încât diferențele să fie mai bine observate. Această funcție va fi lansată inițial numai pentru telefoanele mobile.

Istoricul prețurilor este afișat și pe pagina principală a motorului de căutare. Disponibil anterior doar în secțiunea Cumpărături, rolul său este de a afișa istoricul prețurilor pentru a ajuta utilizatorul să decidă dacă prețul este cu adevărat bun sau dacă este mai bine să aștepte scăderea acestuia.

Toate aceste noutăți vor fi vizibile în săptămânile următoare.

Articolul precedentMai mulți furnizori de energie electrică au fost amendați pentru întreruperi de curent. Ce au descoperit reprezentanții ANRE în urma unor verificări neașteptate
Articolul următorCei mai mari producători de automobile din lume se concentrează pe vehiculele electrice. Suma uriașă pe care o vor investi