În vremuri de instabilitate economică, un sector pare să fie întotdeauna printre puținele care nu sunt afectate de crize. Dimpotrivă, oamenii din întreaga lume aleg să investească sume importante în produse de lux și totul din motive pur economice.

Pe măsură ce etichetele de lux cresc prețurile și îngustează distribuția, gențile de designer se vând adesea pentru sume mai mari. Același lucru se întâmplă și cu restul obiectelor din acest segment, precum ceasurile și bijuteriile. De la începutul anului 2020, odată cu declanșarea pandemiei de COVID 19 în aproape toată lumea, accesibilitatea a scăzut din cauza problemelor legate de procesul de distribuție. Restricțiile impuse inițial au afectat procesele de producție și aprovizionare, dar această fază a fost de scurtă durată. Deoarece oamenii nu puteau călători sau petrece timp în restaurantele lor preferate în acea perioadă, ei și-au concentrat atenția pe cumpărarea de bunuri. Prin urmare, cererea de produse emblematice noi sau second-hand a crescut spectaculos.

De la mașini premium precum clasa A până la accesorii din același segment, toate sunt produse în care oamenii pricepuți din punct de vedere financiar aleg să investească în orice moment. Aceste achiziții sunt în zona de interes pentru cei pasionați de investiții, mai ales în vremuri de instabilitate economică, așa cum sa întâmplat în 2008 și, recent, în perioada pandemiei.

Iată zonele în care oamenii aleg să investească:

Este unul dintre domeniile mai simple, ideal pentru investiții. Nu aveți nevoie de nicio experiență anterioară, sau chiar de mult studiu, pentru a investi în imobiliare. Aici, principalul criteriu după care oamenii sunt ghidați pentru a face o investiție bună este amplasarea clădirii. Indiferent de dimensiunea acestuia, de numărul de camere și de calitatea produselor alese pentru mobilier, locația este principalul factor de decizie.

Fie ca este vorba de un apartament in oras, la mare sau la munte, sansele ca acesta sa fie vandut sau inchiriat la un pret bun, fara a pierde din valoare in timp, cresc datorita locatiei.

Când vine vorba de investiții în lux, gențile sunt în fruntea ligii. Așa e, aceasta nu este orice geantă, ci, mai exact, genți realizate de titanii industriei modei. De exemplu, în 2016, o geantă Hermès Himalayan Birkin cu ornamente din aur alb și diamant s-a vândut cu 372.600 USD. Cu toate acestea, valoarea acestor pungi rezidă nu numai în calitatea lor, ci și în sistemul lor de fabricație controlat. Aproximativ. 12.000 de genți Birkin și doar la o listă de clienți foarte exclusivă. Astfel, gențile, ceasurile și bijuteriile sunt privite, de mulți oameni puternici din punct de vedere financiar, ca investiții și nu cheltuieli, așa cum s-ar putea crede.

Cei mai mulți dintre noi ne-am îndrăgostit de o anumită mașină de lux sau premium cel puțin o dată în viață. În urma unei crize economice, oamenii nu sunt deloc reticenți în a plăti sume mari de bani. Așa se explică creșterea vânzărilor de lux în timpul pandemiei de COVID 19. Acest lucru se datorează faptului că o mașină este mult mai mult decât un articol de lux; este un atu, care se poate dovedi a fi o investiție pentru viitor. O mașină de lux poate fi folosită drept garanție pentru un împrumut bancar, poate avea o valoare de revânzare mare și, în plus, caracteristicile sale de siguranță tind să fie printre cele mai bune.

Bunurile de lux ar putea deveni cele mai bune active în care să investești în următorii ani. Piața lor înfloritoare este încă una dintre cele mai de succes industrii din întreaga lume.

Articolul precedentFightOut se apropie de 3 milioane de dolari strânși
Articolul următorSumă record plătită de Facebook pentru a soluționa procesul Cambridge Analytica