PENNY România lansează „100 de idei de afaceri pentru România”, o inițiativă ambițioasă și unică pentru mediul de afaceri local. În 2020, compania și-a propus un obiectiv ambițios, sub egida TripluRO (3RO): își propune ca până la sfârșitul anului 2023, 60% din sortimentul de vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal din România, adică să fie cultivate, crescute, extrase sau fabricate în țară și să fie prelucrate și ambalate în România.
Împreună cu Academia de Studii Economice, PENNY analizează 100 de oportunități de dezvoltare a afacerilor locale în sectoare precum agricultura, ambalajele sau produsele cosmetice, pentru a găsi soluții pe care să le poată oferi românilor în viitorul apropiat 100% românesc produse, în conformitate cu obiectivul TripleRO (3RO).
Pentru a sărbători lansarea acestei inițiative, PENNY găzduiește o discuție deschisă despre modul în care întreprinderile și autoritățile locale își pot uni forțele pentru a crește numărul de produse locale pe care consumatorii le găsesc în magazinele din toată țara.
„Parteneriatul dintre ASE și PENNY generează proiecte cu valoare adăugată atât pentru noi ca partener, cât și pentru România. PENNY este prima companie de retail care afirmă în mod transparent care produse nu sunt produse în România și caută soluții de stimulare a producției Noi, mediul universitar, doresc să fie legătura dintre mediul de afaceri și guvern, să găsim împreună cele mai bune soluții pentru a ajuta producătorii români să pună pe piață produsele care lipsesc astăzi.a duce mai departe împreună cu PENNY este un pas important în această direcție și arată că compania s-a maturizat, reușind să genereze un dialog coerent între toți jucătorii relevanți din sector”, a declarat Tănase Stamule, decanul FABIZ, ASE.
100 de idei de afaceri pentru România sunt adunate într-un singur volum sub forma unui ghid informativ, o linie de plecare pentru producătorii români care doresc să-și dezvolte afacerile într-un mod durabil. Paginile sale sintetizează 100 de idei de afaceri necesare pentru a crește numărul de produse locale pe rafturile magazinelor din România. Pe termen lung, volumul își propune să inspire și să genereze o mișcare amplă: înțelegerea necesității dezvoltării producției verticale românești de la ingredientul principal până la produsul de pe raft pentru a satisface nevoile consumatorilor și a genera valoare adăugată în țară.
„De peste 20 de ani suntem atenți la nevoile românilor, cărora încercăm să răspundem printr-o strategie de dezvoltare eficientă. Între 2016 și 2021, am investit 2,2 miliarde de lei în România, avem 315 magazine PENNY, 4 depozite și aproape 6.000 de colegi din toată țara.Este important pentru noi să ne asigurăm că românii găsesc mereu produsele pe care și le doresc în magazinele PENNY, fabricate în România și disponibile la prețuri accesibile.Consumatorul modern este atent la raportul calitate-preț, dar dorește să păstreze în tine. coș produse sănătoase, cât mai proaspete și de origine românească. Credem că dezvoltarea economiei prin creșterea sortimentului de produse românești se poate realiza prin inițiative inteligente, care favorizează atât interesele consumatorilor, cât și pe cele ale producătorilor locali”, a spus Daniel Gross, CEO al PENNY România.
Un studiu realizat de PENNY în 2020 arată că peste 76% dintre consumatorii români preferă produsele fabricate în România în 6 categorii: carne, cârnați, legume, fructe, lactate și cereale. Mai mult, datele mai arată că pâinea, fructele, legumele și lactatele sunt cele mai consumate produse săptămânale și cel puțin unele dintre ele provin din România.
„Suntem mândri să avem o rețea de peste 400 de furnizori locali, al căror număr crește în fiecare an. Este o prioritate pentru noi să facem pași în atingerea obiectivului nostru. Au fost făcuți primii pași: carne 100% proaspătă (carne de vită). , pui si porc) comercializate in magazine PENNY este deja TripleRO (3RO).Ne dorim sa avem pe rafturile magazinelor noastre cat mai multe produse locale, in concordanta cu asteptarile clientilor nostri, dar in acelasi timp sa sprijinim Economia românească.la pilonul sustenabilității, vedem beneficii și în scurtarea lanțului valoric dintre producător și consumator”, a declarat Marek Dolezal, COO PENNY România
Vă prezentăm 100 de idei de afaceri pentru România. (link către broșură)