Vaticanul a vandut active povenite din donatii pentru a plati un imprumut in valoare de 242 de milioane de euro folosit partial la finantarea constructiei unei proprietati de lux din Londra, care a provocat Bisericii Catolice "pierderi uriase", potrivit...
In scenariul perfect, ati putea face publicitate catre potentiali clienti in momentul exact in care acestia arata intentia de cumparare. Exact asta face Google Ads. Google Ads permite companiilor ca a dvs. sa isi afiseze produsul sau serviciile utilizatorilor...
Tranzactionarea de criptomonede a luat tot mai multa amploare in ultima vreme. Nici nu este un lucru surprinzator avand in vedere ca piata criptografica a fost dezvaluita ca fiind una dintre cele mai bune modalitati de a castiga venituri...
Uniunea Europeana a importat trei milioane de tone de cafea in 2019, cu 14% mai mult decat in urma cu zece ani, iar valoarea totala a importurilor a fost de 7,5 miliarde euro, arata datele publicate joi de Eurostat,...
O serie de modificari aduse Codului muncii au fost oficializate saptamana trecuta si au inceput sa se aplice de sambata, 3 octombrie, conform unei legi noi. Documentul vizeaza, in principal, modificari privind incheierea si modificarea contractelor individuale, cercetarea disciplinara...
Transportatorul aerian Blue Air a anuntat miercuri ca anuleaza zborurile planificate cu plecare de pe aeroportul din Bacau in perioada 9 - 12 octombrie, in urma cu prelungirii cu inca trei zile a inchiderii Aeroportului International din Bacau. Vezi articol...
Aims Romania - parte a Aims International, companie de executive search si consultanta in HR - si Exploratist - prima agentie de brand si employee experience din Romania - aduc pe piata locala Games for Business. Platforma, dezvoltata in...
Incepand de miercuri, 7 octombrie 2020, restaurantele si cafenelele din Bucuresti s-au inchis. Masura a fost luata dupa ce numarul cazurilor de infectari a crescut alaramant in Capitala. Si in alte localitati din Romania au fost aplicate astfel de...
Strategiile de promovare ale unei afaceri se pot imparti in doua mari categorii: strategii online - pe internet - si strategii offline - in afara mediului virtual. In functie de specificul fiecarei afaceri, de produsele sau serviciile care se...